Skræddersyet hjemmeside

En professionel hjemmeside til ejendomme med særlige krav til design og funktionalitet

Skovforeningen tilbyder at skræddersy hjemmesider hvor design, brugervenlighed og teknologi spiller sammen med den enkelte skovs profil og forretningsmæssige behov.

Selv om siderne er højt udviklede, kan ejeren nemt selv redigere dem efter overdragelsen.

Vi tilbyder at udvikle din hjemmeside i ét af to meget brugervenlige redigeringssystemer som vi benytter til opbygning, udgivelse og vedligeholdelse af hjemmesider:
  • Web123 som især benyttes af små og mellemstore virksomheder. Men også kommuner og offentlige institutioner bruger Web123 som platform for deres hjemmeside.

• Dynamicweb CMS som er Danmarks mest udbredte system til hjemmesideredigering og elektronisk handel. Det benyttes hver dag af flere end 4.500 virksomheder i Europa.

Hvad er et redigeringssystem?

Et redigeringssystem kaldes ofte et CMS (Content Management System). Det er et program som giver mulighed for at oprette, redigere og publicere indhold (fx tekst og billeder) på en hjemmeside uden at man kender til programmering. Det gør det også nemt at fastholde en konsekvent kommunikations- og designlinje.
Mere information
Alex Møllbach