Bliv medlem af Dansk Skovforening

Dansk Skovforening er skovbrugets brancheorganisation.

Vores mission er at fremme skov- og naturejernes viden, handlefrihed, omdømme og muligheder for at skabe værdier i skovene og naturen. Læs mere i artiklen om Dansk Skovforening.

Vi har brug for flere medlemmer for at styrke det politiske arbejde
til fordel for Danmarks skove. Læs mere i artiklen Skovforeningen i knibe

Skovejende medlemmer

Ejere af skov og natur kan blive medlemmer med en række medlemsfordele.

Kontingentet er fradragsberettiget.

Indmeldelse sker ved at udfylde denne indmeldelsesblanket for skovejende medlemmer  og sende den til Skovforeningen.

Personlige medlemmer

Vi tilbyder også medlemskab til personer der ikke ejer skov og som ønsker at følge og bidrage til Skovforeningens arbejde. Et personligt medlemskab inkluderer et abonnement på Skoven og Skoven Nyt og på Skovforeningens medlemsorienteringer og giver adgang til generalforsamlingen (1 stemme), ekskursioner og skovkredsmøder.

For pensionister og studerende tilbyder vi rabet på personlige medlemsskaber så de koster det samme som et ordinært abonnement på Skoven og Skoven Nyt.

Læs mere om kontingentet og hent indmeldelsesblanket for personlige medlemmer

Virksomheder

Vi tilbyder også medlemsskab til virksomheder med interesse i vores arbejde og i fordele vi kan tilbyde. Vilkårene for virksomhedsmedlemskaber aftaltes individuelt. Kontakt os på info@skovforeningen.dk eller telefon 3324 4266 for at høre nærmere.

Kommuner

Skovforeningen tilbyder skovejende kommuner en associeringsaftale med nedsat kontingent i forhold et ordinært medlemskab.

Yderligere oplysninger

Du kan altid rekvirere vores informations og -indmeldelsesmateriale ved at skrive til sj@skovforeningen.dk eller ringe til os på 3324 4266. Vi fortæller meget gerne om vores arbejde og om mulighederne i et medlemskab.