Tag på kursus om det grønne

7. januar 2009
Skov & Landskab

Skov & Landskab ved LIFE - Det Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet er nu klar med forårets kursusprogram. Programmet indeholder et stort udvalg af kurser, temadage og konferencer inden for emnerne skov, park, landskabspleje og friluftsliv.

Programmet byder i år på så forskellige temaer som beskæring af unge allé-træer, fortællerkursus med naturen som scene, identifikation af risiko-træer, kurser i opmåling med Trimble GPS, den gode kirkegård og haveturisme - for bare at nævne nogle. Alt sammen med det formål at give nyttig viden fra forskningen videre til praktikere og planlæggere i den grønne sektor.

Årets første arrangement er Skov & Landskabskonferencen den 27. januar. I år er temaet Globalisering - hvordan påvirker den os nu og i fremtiden?
På konferencen vil der også være paneldebat om det højaktuelle emne: Hvordan går det med at følge op på de internationale miljøaftaler?

Download kursusprogram her (PDF-fil).

Du kan læse mere om de enkelte arrangementer på Skov & Landskabs hjemmeside, hvor du også kan tilmelde dig online.

Yderligere oplysninger: Efteruddannelseskoordinator Anne Nysted, anyc@life.ku.dk, tlf. 3533 1623