Invitation: Reception til indvielse af ny bygning på Skov & Landskab

Perspektivtegning - Skov & Landskabs nye hus
Fredag den 24. september 2010, kl. 11-13
Rolighedsvej 23, Frederiksberg

Skov & Landskab, LIFE – Det Biovidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet har hermed fornøjelsen at invitere til reception på Rolighedsvej 23, Frederiksberg, hvor vi fejrer indvielsen af vores nye bygning og sammenflytningen fra Hørsholm til Frederiksberg Campus.

Alle samarbejdspartnere er meget velkomne fredag den 24. september, kl. 11. Kom venligst præcis af hensyn til arrangementet.

Hvis man i den forbindelse skulle have lyst til at forære os en gave, skal vi tillade os at oplyse, at vi på ønskelisten har tilskud til nye møbler til vores fællesrum i det nye hus. Her kan man vælge at blive guld-sponsor (1000 kr.), sølv-sponsor (500 kr.) eller bronze-sponsor (200 kr.). Gaver kan afleveres ved indbetaling af beløbet på konto nr. 3306 8728119 med anførsel af afsender.

Hvis indbetalingen finder sted inden den 10. september, vil giverens
navn og gaven blive anført i programmets sponsor-lister. Programmet udleveres til alle gæster ved indvielsen.

PS: Parkeringsforholdene på Rolighedsvej 23 er meget begrænsede, da der forsat arbejdes med at færdiggøre udearealerne omkring den nye bygning. Det anbefales derfor at parkere på LIFE’s store parkeringsplads med indkørsel fra Thorvaldsensvej 40, eller at parkere på de mindre veje omkring Rolighedsvej 23.

Skov & Landskab er nationalt center for forskning, uddannelse og rådgivning i skov og skovprodukter, landskabsarkitektur og landskabsforvaltning, byplanlægning og bydesign.