Udvidet rådgivningsservice og nye timetakster pr. 1. juli

Medlemmer kan få kort telefonisk rådgivning uden fakturering og sende skriftligt materiale ind i et rimeligt omfang.

Skovforeningen tilbyder pr. 1. juli vores medlemmer udvidet mulighed for gratis rådgivning.

Dette betyder, at medlemmerne ikke kun kan få kort telefonisk rådgivning uden fakturering, men også kan sende skriftligt materiale ind i et rimeligt omfang. Så vil vi se det igennem og give medlemmet en vurdering af sagen.

Vi håber, at flere af vores medlemmer herved bliver opmærksomme på den rådgivning, vi kan tilbyde og vil anvende den.

Nærmere detaljer om hvad vi tilbyder af rådgivning kan I se på vores hjemmeside

Hvis rådgivningen strækker sig ud over, hvad vi kan hjælpe med uden fakturering, vil vi orientere jer på forhånd. I så fald bliver det til vores sædvanlige medlemstakster, som pr. 1. juli er ændret til:

• Skov- og naturejende medlemmer: kr. 920 pr. time. Der faktureres ikke for rejsetid og rejseomkostninger, men ved rejser pålægges et fast startgebyr på kr. 920.
  • Personlige medlemmer og ikke-medlemmer: kr. 1.700. Der faktureres for både rejsetid og rejseomkostninger.
  • Associerede medlemmer: I henhold til den indgåede aftale.