Dansk Skovforening på LinkedIn

Følg Dansk Skovforening på LinkedIn og bliv opdateret på vores politiske arbejde og få andre nyheder fra skoven.

Dansk Skovforening er kommet på LinkedIn, hvor alle med interesse for vores arbejde og skov-relaterede emner løbende kan holde sig opdateret.

Find Dansk Skovforening på LinkedIn.

Vi publicere nyheder, arrangementer og andre informationer fra Dansk Skovforening på LinkedIn. En gang imellem vil vi også dele en video eller et presselink, som vi finder interessant og relevant.

Har du en LinkedIn-profil, så håber vi, at du vil klikke på ”Følg knappen” på vores LinkedIn-side og hjælpe os  med at sprede kendskabet til siden.

Du vil selvfølgelig stadig kunne finde nyheder på vores hjemmeside og modtage dem på mail, hvis du er tilmeldt vores nyhedsbreve via e-mail. Og husk, at du også kan følge os på Facebook og Twitter.

Kort om LinkedIn

LinkedIn er et erhvervsorienteret socialt medie, der giver brugerne mulighed for at lave en CV-præsentation med deres uddannelse(r) og erhvervserfaringe(r), opbygge et netværk af kontakter og publicerer indhold som fx indlæg, artikler og videoer.

LinkedIn bruges af arbejdsgivere til at finde medarbejdere og af jobsøgende til at finde en fremtidig arbejdsplads.

Virksomheder kan oprette en side og derved samle kontakter, og publicere indhold som andre kan læse.

41% af danskerne har en LinkedIn-profil (Kilde: Kantar Gallup Social Media Life).