Dansk Skovforening skal have ny direktør

Dansk Skovforenings direktør, Jan Søndergaard, har valgt at søge nye udfordringer og fratræder sin stilling i foråret 2022. Dansk Skovforening har derfor igangsat søgningen efter en ny direktør.

Dansk Skovforenings direktør gennem mere end 20 år, Jan Søndergaard, har valgt at søge nye udfordringer. Jan vil derfor fratræde sin stilling som direktør i foråret 2022.

Jeg vil gerne på bestyrelsens vegne takke Jan for hans meget store indsats for Dansk Skovforening og dermed for alle skovejere i Danmark gennem snart en menneskealder. Jan har gennem sin periode som direktør opbygget og stået i spidsen for en kompetent og faglig dygtig organisation, der er meget respekteret blandt vores samarbejdspartnere.

Bestyrelsen i Dansk Skovforening har allerede igangsat søgningen efter Jans afløser og forventer at kunne vende tilbage med nærmere information i starten af det nye år.

Jan har lovet at varetage sine arbejdsopgaver sammen med bestyrelsen og vores dygtige medarbejdere i sekretariatet indtil rekrutteringsarbejdet er afsluttet.

Hvis ovenstående giver anledning til spørgsmål, står jeg meget gerne til rådighed.

Peter A. Busck

Formand Dansk Skovforening