Få en mobil og digital skovkortsløsning til en attraktiv medlemspris

Dansk Skovforening har indgået en samarbejdsaftale med Skovkortet; et mobilt og digitalt skovkort som du kan bruge på computer, mobil og tablet. Det betyder, at uanset hvor du befinder dig, kan du nemt noterer ændringer og ønsker i kortet og kommunikerer med dine samarbejdspartnere.

Med Skovkortets løsning kan du bruge dit nuværende digitale skovkort-system mobilt, eller nemt lave dit eget digitale skovkort.
Dine ændringer, tilføjelser og huskelister i Skovkortet opdateres på stedet. Det betyder, at du som skovejer (eller forvalter) får en effektiv og mobil løsning, der gør det nemt at bevare overblikket, uanset hvor du er.

Skovkortet er altid ved hånden på din mobil, tablet eller computer. Klar til at blive opdateret med dine ønsker.

Skovkortet er altid ved hånden på din mobil, tablet eller computer.

5 fakta om Skovkortet

1. Du laver nemt en fuldstændig digitalisering af din skov
  2. Du f̴r et digitalt skovkort, du altid har med i lommen Рog som altid er opdateret
  3. Du får et skovkort, hvor det er nemt at lave noter, bruge billeder og opliste arbejdsopgaver, mens du er skoven.
  4. Du får en indbygget mailfunktion, der forbedrer kommunikationen med dine ansatte, entreprenører eller jagtlejere etc.
  5. Du får et skovkort, hvor alle dine data gemmes automatisk online.

Du får med andre ord overblik. Overblik over hvad der er gjort. Og overblik på stedet over, hvad der skal gøres.

Nysgerrig? Skovkortet har lavet en særlig informationside til Dansk Skovforenings medlemmer.

Skovkortet er både sjovt og inspirerende at arbejde med, og det er meget brugervenligt.

Som skovejer har Skovkortet været det perfekte valg for mig. Super enkel måde at digitalisere sin skov på. Fra første dag er mine mange dialoger med både skovfoged, entreprenører og jagtlejere blevet meget nemmere. Dertil tilbyder ejerne bag Skovkortet en helt fantastisk service.

Henrik Neergaard-Petersen, Ouegaard Hovedgaard.

Skovkortet købes som en abonnementsløsning, til din mobil, computer og tablet. Man kan modul-opbygge sit abonnement alt efter hvilke ønsker og behov, man har.

Som medlem af Dansk Skovforening får du 50% rabat på første års abonnement.

Hertil kommer gratis konvertering af eksisterende digitale skovkort.

Som medlem af Dansk Skovforening får du derudover:

• En gratis individuel introduktion til Skovkortet med en af deres medarbejdere.
  • Mulighed for at deltage i et skræddersyet webinar, hvor du pÃ¥ kort tid kan lære at betjene skovkortet
  • 14 dage gratis adgang til alle Skovkortets moduler.

Vi er meget glade for nu at kunne tilbyde vores medlemmer adgang til en moderne mobil skovkortsløsning. Det har været efterspurgt i lang tid. Med Skovkortet fÃ¥r skovejeren – alt efter behov – et stærkt supplement til driften, eller et regulært styringsværktøj, der hurtigt giver overblik over skovejendommen – ogsÃ¥ mens du er i skoven.

Direktør Jan Søndergaard Dansk Skovforening.

Kom godt i gang: FÃ¥ en gratis introduktion til Skovkortet

Skovkortet har lavet en særlig introduktionsside for Dansk Skovforenings medlemmer.

Her kan du blive klogere på det mobile skovkort og blandt andet tilmelde dig et webinar om Skovkortets funktionaliteter. Det er også her, du tilmelder dig Skovkortets gratis prøveperiode, hvis du ønsker at komme i gang med det samme.

Dansk Skovforening håber, at I vil tage vel imod dette nye medlemstilbud. Vi er sikre på, at Skovkortets mobile kortløsning vil være et særdeles praktisk og inspirerende værktøj i skovforvaltningen.