Hjælp os: Indberet dine regnskabstal til vores statistik

Dansk Skovforenings vigtige politiske redskab på vej til at stemple ud. Hjælp os over spærregrænsen!

Dansk Skovforening arbejder politisk for at give vores skovejende medlemmer den størst mulige handlefrihed og rimelige skattemæssige betingelser.

For at kunne udføre dette vigtige arbejde, har vi brug for medlemmernes hjælp.

Netop nu efterlyser vi derfor flere, der vil indberette deres regnskabstal til vores årlige statistik over de private danske skoves økonomi. En statistik som vi har udarbejdet hvert år siden 1938.

Situationen kritisk

Modtager vi ikke flere regnskabstal, når vi desværre ikke over spærregrænsen for statistiske meningsfulde resultater for år 2018 og vi vil dermed ikke sagligt, kunne dokumentere de private skoves aktuelle økonomiske forhold. Ligeledes må vi desværre stoppe med at lave statistikken fremadrettet og dermed vil Dansk Skovforening miste et vigtigt politisk redskab.

Tilmeld dig derfor som bidragsyder til statistikken ved at tage kontakt til Christian Jürgensen eller Tanja Blindbæk Olsen i sekretariatet og få en snak om hvordan du let og enkelt kan indberette til statistikken og om de fordele der også følger med.

Hedeskov.

Christian Jürgensen