Indberet dine regnskabstal til ”Private Skoves Økonomi 2012”

Det er tid til at indberette regnskabstal for 2012 til Skovforeningens regnskabsstatistik ”Private Skoves Økonomi”. Vi har også brug for dine tal.

Det er nu tid til at indberette regnskabstal for 2012 til Skovforeningens regnskabsstatistik ”Private Skoves Økonomi”.

Regnskabsstatistikken udarbejdes af Skovforeningen og årgang 2012 bliver nummer 67 i rækken.

Private Skoves Økonomi er et af de stærkeste og vigtigste redskaber i Skovforeningens politiske arbejde. Uden Private Skoves Økonomi vil det ikke være muligt at dokumentere skovbrugets økonomiske situation og mange af vores argumenter i debatten om centrale skovpolitiske spørgsmål vil miste deres udsagnskraft.

Private Skoves Økonomi udarbejdes på baggrund af frivillige indberetninger fra skovejere i hele landet. Vi er rigtig glade for alle de indberetninger vi får. Men vi har brug for flere indberetninger for at regnskabsstatistikken bliver så troværdig og dækkende som muligt.

Derfor har vi også brug for dine tal.

Deltag i Private Skoves Økonomi

Alle private skove kan bidrage. Det sker ved at kontakte Tanja B. Olsen i Skovforeningen, som vil sørge for at du bliver oprettet og kan indberette elektronisk.

For langt de fleste er det ikke så svært at deltage. Når regnskabet for skovdriften er lavet kan du sammen med en hugststatistik og en arealopgørelse hurtigt klare indberetningen via den elektroniske indberetning. Sidste frist for indberetning er 1. juli.

Sammenlign dit regnskab

Ud over at bidrage til Skovforeningens politiske arbejde kan du også selv få gavn af at have indberettet. Som deltager modtager du et eksemplar af oversigten, samt en specialudgave af oversigten, hvor du kan se regnskabstal fra alle de deltagende skove, dog i anonymiseret form. Her kan du let sammenligne dine egne tal med andres.

Hvordan kommer jeg i gang?

Har du fået mod på at deltage og dermed bidrage til arbejdet, kan du kontakte Tanja Blindbæk Olsen i Skovforeningen på tlf: 33 78 52 14 eller på mail: to@skovforeningen.dk. Hun vil sørge for at du bliver registreret og hjulpet i gang med indberetningen.

Har du indberettet til regnskabsoversigten sidste år, skulle du gerne have modtaget et brev med brugernavn og adgangskode. Er det ikke tilfældet så kontakt os for at få oplyst koden.