Invitation: Mød Dansk Skovforening på Folkemødet

14. juni 2018 deltager Dansk Skovforening i en debat under temaet ”Brug mere træ. Klimaet vil takke dig”. Efterfølgende inviteres medlemmer, skovbrugets ansatte og samarbejdspartnere m.v. til at mødes med Niels Reventlow og Jan Søndergaard til en uformel sammenkomst.

Dansk Skovforening deltager i en debat under temaet ”Brug mere træ. Klimaet vil takke dig” – se mere på Folkemødets hjemmeside.

Debatten afholdes den 14. juni 2018 klokken 15.00 – 16.00, Havnegade 11 ”Det gule Havnehus” i Allinge.

I forlængelse af debatten inviteres Dansk Skovforenings medlemmer, skovbrugets ansatte og samarbejdspartnere m.v. til at mødes med Niels Reventlow og Jan Søndergaard til en uformel sammenkomst, som afholdes samme sted fra klokken 16.00 til klokken 17.00.

Kom og hør om de politiske planer for de private skove, og hvad vi forventer os, når Folketinget samles igen til efteråret.

Vi serverer øl og vand.

Vi håber at se mange medlemmer og andre interessenter.