Medlemsmøde om det gode samarbejde om brug af skoven

Behold dit kryds i kalenderen 13. maj kl. 14-17.

Onsdag d. 13. maj kl. 14-17 planlægger Dansk Skovforening i samarbejde med Sektionen for Større Jordbrug medlemsmøde om adgangsforhold i skoven på din private ejendom. Emnet er mere relevant end nogensinde i disse tider, hvor coronakrisen får mange familier til at søge ud i naturen. Det giver nye brugere af skovene.

Vi holder os til myndighedernes anbefalinger, og når vi efter påske kan tage bestik af situationen omkring genåbning af samfundet, melder vi ud her på siden om arrangementet kan afholdes som planlagt 13. maj eller må flyttes.

Så behold dit kryds i kalenderen og afvent endelig besked fra os senest d. 17. april. Først når vi ved, om mødet kan afholdes d. 13. maj, åbnes for tilmelding.

Foreløbigt program for medlemsmødet

Onsdag d. 13. maj kl. 14-17 på Lundsgaard Gods, Lundsgårdsvej 6, 5300 Kerteminde.

Deltagergebyr oplyses i endelig invitation med tilmeldingsoplysninger.

Dagens program

14.00 Introduktion til dagens tema ved Nicolas de Bertouch-Lehn fra Herregårdsudvalget
14.05 Rudolf Iuel byder velkommen og fortæller om Lundsgaard Gods og håndtering af adgangsregler
14.30 Ryttere på Brahetrolleborg Gods ved Catharina Reventlow-Mourier