Ny hjemmeside for Skovens Dag

Siden giver et hurtigt overblik over alle arrangementerne på Skovens Dag og en detaljeret beskrivelse af hvert enkelt arrangement. Senere følger fotos fra fotokonkurrencen.

Skovens Dag hjemmesideSkovens Dag har fået sin egen hjemmeside. Den giver et hurtigt overblik over alle arrangementerne på dagen, søndag den 5. maj, og der er detaljerede beskrivelser af hvert enkelt arrangement.
For arrangører er det let at lægge deres arrangement på siden: Skriv til Skovforeningen på am@skovforeningen.dk, så sender vi link til tilmeldingssiden.

Efter den 5. maj vil hjemmesiden vise massevis af fotos som er blevet sendt ind til fotokonkonkurrencen.

Skovens Dag arrangeres af Dansk Skovforening og private og kommunale skove. Skovens Dag støttes økonomisk af Nordea-fonden og G.B.Hartmanns Forskningsfond.

Læs også håndbogen for arrangører på Skovens Dag

Skovforeningen har skrevet en håndbog med gode råd til forberedelse, markedsføring og afvikling af et arrangement på Skovens Dag. Håndbogen giver ikke en færdig drejebog for hvordan man gennemfører et arrangement, men hjælper arrangøren til at lave sin egen drejebog.