Ny kandidat til Skovforeningens bestyrelse

En kreds af skovejere har opstillet endnu en kandidat til Skovforeningens bestyrelse. Til generalforsamlingen i næste uge stiller nu 6 kandidater op til 5 pladser.

En kreds af skovejere opstiller divisionsdirektør Michael Glud, HedeDanmark A/S, til Skovforeningens bestyrelse.

Til generalforsamlingen 25. maj er nu opstillet 6 kandidater til 5 pladser:

• Peter Arnold Busck, ejer af Rye Nørskov Gods
  • Michael Glud, divisionsdirektør i HedeDanmark A/S
  • Niels Peter Dalsgård Jensen, ejer af Kogleskoven og skovrider i Salten Langsø Skovadministration, Ry
  • Niels Otto Lundstedt, godforvalter på Dønnerup Gods
  • Poul Arne Madsen, ejer af Siellenfeld Plantage og direktør for St. Hjøllund Plantage A/S
  • Peter Maarup, ejer af Madum Kirke Plantage og af Peter Maarup Skov & Landskab aps.

4 af de ledige pladser skal besættes i den ordinære valgperiode på 2 år.

Den 5. plads skal besættes i en periode på 1 år. Pladsen er blevet ledig som følge af Christian Danneskiold Lassens ønske om at udtræde af bestyrelsen med virkning fra generalforsamlingsdatoen.

Generalforsamlingen afholdes på Hovborg Kro onsdag den 25. maj kl. 10.00. Der er udlevering af stemmesedler, kaffe og brød fra kl. 9.30.