Nye muligheder med Skovkortet.dk

KW Plan og Dansk Skovforenings medlemstilbud Skovkortet.dk har sammen udviklet en ny effektiv mobil løsning, der bygger på begge programmers styrker.

Skovkortet.dk og KW-plan kan nu kobles med hinanden via synkroniseret data.

Wefri A/S ønskede sig et papirløst digitalt driftssystem, som et mobilt arbejdsredskab for alt deres skovpersonale. Indtil nu har det ikke været muligt, da KW Plan er tiltænkte stationære computere.

Skovkortet.dk og KW Plan var allerede i gang med at udvikle en løsning, hvor de to programmer kunne kobles med hinanden via synkroniseret data. Med Wefri A/S henvendelse blev der sat fart på udvikling, og data-kobling af de to systemer er nu en mulighed.

Bruger du allerede KW-Plan og ønsker du dig i lighed med Wefri A/S en mobil løsning, så husk at bruge vores fordelagtige medlemstilbud:

Som medlem af Dansk Skovforening får du 50% rabat på første års abonnement og 20% på alle de efterfølgende år

Find yderlige information om Skovkortet.dk, priser, og tilmeldings blanket for Dansk Skovforenings medlemmer på Skovkortet.dk´s hjemmeside.

Nyt aktivitetsmodul på vej

Skovkortet.dk er desuden i gang med at udvikle et aktivitetsmodul, hvor alt opgavestyring for Wefri A/S skovbrugsansatte bliver håndteret direkte gennem Skovkortet.dk.

I aktivitetsmodulet har alle ansatte har deres egen konto. Her kan de orientere sig i skovens opgaver samt se og afrapportere på deres egne opgaver.

Aktivitetsmodulet vil blive tilgængeligt for Dansk Skovforenings medlemmer. Kontakt Skovkortet.dk, hvis du ønsker tidlig adgang til modulet. KW Plan er ikke en forudsætning for at bruge aktivitetsmodulet.