Nyt tilbud om annoncering af bolig i naturen

Dansk Skovforeningen kan igen tilbyde at annoncere medlemmernes udlejningsboliger på internettet. Denne gang via boligportalen Lejebolig.dk som Skovforeningen har lavet en særaftale med.

I 2009 måtte Skovforeningen stoppe tilbuddet til medlemmerne om at udleje boliger via Boligen.dk (tidl. Boligzone.dk) da hjemmesiden lukkede. Siden har vi jævnligt fået forespørgsler fra medlemmer angående boligudlejning. Det er derfor med stor glæde at Skovforeningen igen kan tilbyde denne service.

Hvorfor udleje din bolig igennem Skovforeningen og Lejebolig.dk?

Der er mange fordele for dig ved at benytte det nye tilbud om boligudlejning igennem Skovforeningen:

• Stor eksponering – Lejebolig.dk er én af Danmarks største markedspladser for lejeboliger.
  • Det er nemt – Skovforeningen gør alt det besværlige arbejde med at indrykke annonce, herunder optimering af fotos og opsætning af tekst.
  • Aktiv annonce – din boligannonce bliver holdt aktiv i 6 måneder af Skovforeningen – med mindre huset bliver lejet ud inden da.
  • Det er billigt – få rabat på Lejebolig.dk’s ekstra ydelser der øger synligheden af din boligannonce.
  • Egen adresse – boligannoncer som er indrykket igennem Dansk Skovforening kommer til at få sin egen internetadresse som Skovforeningen markedsfører på vores egen hjemmeside.

Sådan gør du

På Skovforeningens side om annoncering af boligudlejning kan du læse alt om priser, fordele og hvordan du indrykker en boligannonce på Lejebolig.dk via Dansk Skovforening.

Om Lejebolig.dk

Lejebolig.dk er Freeway Koncernens flagskib indenfor annoncering af og efter leje- og andelsboliger. Virksomheden blev startet i 2003 og er i dag vokset til at være én af Danmarks største markedspladser indenfor sit område. Der indrykkes på årsbasis mere end 25.000 annoncer.

Freeway Koncernen ejer udover boligportalen Lejebolig.dk, erhvervslokaleportalen Erhvervslokaler.dk (køb/salg og leje/udlejning), Bolig.dk, Dating.dk, Trendsales.dk, Arto.dk, Avisen.dk, Freeway Media med flere.