Sidste chance for gratis annoncering i Skovbrugets Indkøbsguide

Ny deadline er nemlig nu fredag den 30. september 2011. Skovbrugets Indkøbsguide indeholder oplysninger om leverandører til skovbruget.

Det er nu sidste chance for din virksomhed til at få gratis annoncering i Skovbrugets Indkøbsguide. Ny og udvidet deadline er nemlig nu fredag den 30. september 2011.

Virksomheder kan blive optaget gratis med stamoplysning som er: Navn, Adresse, Telefonnummer, Fax.

Desuden kan der tilkøbes ekstra linjer: E-mail, Mobil, Hjemmeside adresse, m.m., for 75,- kr. pr. linje.

Derudover kan man tilvælge farve, ramme om optagelsen og evt. logo mod betaling.

Annoncering og yderligere information

Ønsker du gratis annoncering eller mere infomation om Skovbrugets Indkøbsguide så kontakt: Liselotte Nissen, lln@skovforeningen.dk.

Om Skovbrugets Indkøbsguide

Skovbrugets Indkøbsguide indeholder oplysninger om leverandører til dansk skovbrug.

Indkøbsguiden udkommer i år for 13 gang sammen med Skovens november nummer.

Indkøbsguiden findes også i en netversion som kan ses på www.skovguide.dk.

Anden annoncering

Dansk Skovforening kan også tilbyde din virksomhed at annoncerer i tidsskriftet Skoven og i bladet Skoven Nyt.