Skovforeningen på Facebook

Besøg Dansk Skovforenings nye Facebookside og hjælp med at sprede rygtet om siden.

Dansk Skovforening har fået sin egen Facebookside.

Vi vil bruge den til at dele informationer om skov og skovbrug med alle de af vores medlemmer og andre interesserede som er på Facebook.

Vi vil publicere nyheder og arrangementer og andre informationer fra Skovforeningen. En gang imellem vil vi også dele en video eller et presselink som vi mener er interessant og relevant.
Så hvis du har en Facebookprofil, håber vi at du vil klikke ”syntes godt om” på Skovforeningens Facebookside. Dermed kan du være med til at sprede rygtet om siden.

Vi vil selvfølgelig stadig have vores nyheder på hjemmesiden og stadig udsende vores nyhedsbrev via e-mail som vi hele tiden har gjort.

Andre Facebooksider

Besøg også disse to Facebooksider:

På Træ.dk’s Facebookside kan du finde nyheder, artikler, videoer og meget mere om træ.

Træ.dk er træbranchens fælles informationsprojekt. Træ.dk’s formål er at formidle veldokumenteret viden om træ for at fremme brugen af dette miljøvenlige råstof.

Dansk Skovforening deltager i ledelsen og det daglige arbejde i Træ.dk.

På Skoven i Skolens Facebookside findes ideer til aktiviteter og materialer til udeundervisning i grundskolen.

Skoven i Skolen er et undervisningsprojekt der giver lærere og elever mulighed for at flytte undervisningen ud i skoven.

Skoven i Skolens sekretariat ligger i Skovforeningen.