Tilmeld dig et webinar om Skovkortets kortløsninger og få svar på eventuelle spørgsmål

Skovkortet afholder et webinar den 6. maj. Her kan du få en præsentation af hvad Skovkortet kan og få svar på eventuelle spørgsmål. Dansk Skovforening har dette forår indgået en samarbejdsaftale med Skovkortet, der sikre vores medlemmer 50% i rabat på første års abonnement og derefter 20% rabat i alle efterfølgende år.

Aktiver dit eksisterende digitale skovkort med Skovkortets program eller lav nemt din egen digitalisering af skoven med Skovkortet.

Det er enkelt at lave ændringer og tilføjelser til Skovkort-programmet – også imens du er i skoven. Det holder dit skovkort levende og opdateret.

Skovkortet er en mobil digital skovkort-løsning på abonnement.  Det betyder, at alle informationer i Skovkortet altid er opdateret, og at alle data er gemt og kan genfindes, hvis din mobil eller tablet går i stykker.

Skovkortets program sikre dit overblik. Opgaver, der trænger til at blive gjort, kommer på to-do-listen i Skovkortet for den relevante afdeling eller litra.

Mails der indeholder præcis stedsangivelse sendes direkte fra Skovkortets mailfunktion til entreprenør, medarbejder eller jagtlejer.

Bestilte og igangværende aktiviteter lyser op på Skovkortet og dine noter og billeder tilknyttet de enkelte afdelinger gør Skovkortet til en logbog over skovens drift.

Vi er ikke i tvivl om, at Skovkortets kortløsning vil være et nyttigt, nemt og inspirerende værktøj i din skovforvaltning.

Bliv klogere på Skovkortets funktioner og meld dig til Skovkortets webinar den 6. maj.