Workshop for nye og kommende unge skovejere

Dansk Skovforening indbyder til workshop den 30. september til 1. oktober på Fyn. Formålet er at mødes med ligesindede, få ny viden, diskutere og blive klogere på hvilke veje, der er at vælge.

Har du eller skal du overtage ansvaret for skov, og har du lyst til at møde ligesindede, blive klogere på mulighederne og få ny inspiration? Er du under 40 år gammel og medlem af Dansk Skovforening? Så har du nu muligheden, når vi inviterer til workshop i efteråret.

Den endelige invitation med program for workshoppen følger i august, men sæt allerede nu kryds i kalenderen. Det er også muligt at tilmelde sig allerede nu.

Temaer for workshoppen

Skovens ABC. Grundlæggende om opbygning af en skov og måder at drive den på. Vi skal også ud i skoven, hvor vi diskuterer aktuelle emner med den skovansvarlige fx drift, produktion, biodiversitet, carbonkreditter, biomasse og alternative indtægtskilder. Vi har også oplæg med den personlige historie ”Når man ikke bare forlænger med brædder” – en skildring fra andre, der har været i samme situation.

Efter workshoppen

Der er lagt op til, at gruppen kan fortsætte som netværk for dem, der er interesserede. Det giver også mulighed for at planlægge yderligere dage med emner, du som deltager finder særligt interessant.

Dato, pris og tilmelding

Arrangementet foregår på Broholm Slot på Fyn fra torsdag den 30. september til fredag den 1. oktober.

Prisen for to inspirerende dage med ligesindede ejere og oplagte undervisere vil komme til at ligge omkring 5.000 kr. og vil dække overnatning, forplejning og oplægsholdere.

Der er et begrænset antal pladser for at sikre den nære dialog.

Hvis du er interesseret i at deltage eller har spørgsmål så kontakt:

Ditte Galsgård, Email: dg@skovforeningen.dk, Mobil: 2611 7517.